One night in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos & Ronja - WaarBenJij.nu One night in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos & Ronja - WaarBenJij.nu

One night in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Roos & Ronja

03 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Wij zijn veilig aangekomen in Bangkok! Het was een lange vlucht waarbij we tussen Europese oude mannen inclusief hun Thaise jonge vriendin(en) zaten... De backpacks waren gelukkig goed aangekomen op het vliegveld. Toen we naar buiten liepen werden we overvallen door een hittegolf van zo'n 37 graden, héérlijk! We hebben een taxi gepakt naar het centrum (we zijn natuurlijk meteen al flink afgezet, welkom in Thailand). Daar hebben we een tour naar Chiang mai geboekt waar we voor 3 dagen naar de jungle gaan. Nu liggen we uitgeput in onze hotelkamer na een heerlijke douche. Straks een hapje eten en we zullen zien of het Thaise leger ons van de straat haalt i.v.m. de avondklok. Liefs, Roos & Ronja